a
  >  Prekių pristatymas

 

Standartinės prekių pristatymo ir įteikimo sąlygos:

1.Prekių pristatymo kainos Lietuvos Respublikoje:

  • OMNIVA paštomatai – 3,99 Eur (paštomatų sąrašą galite rasti https://www.omniva.lt/verslo/pastomatu_adresai);
  • per kurjerių tarnybą Venipak – 4,40 Eur;
  • Venipak paštomatai / pickup punktai  – 3,50 Eur;
  • LPexpress paštomatas – 3,99 Eur;
  • Lietuvos paštas – 3,79 Eur;
  • prekių pristatymo į Kuršių Neriją – 3,99 Eur, TIK Omniva paštomatu.

2. Pardavėjas įsipareigoja išsiųsti Prekes Klientui per 1 – 3 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip. Prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 17.00 val. Mes įsipareigojame dėti visas pastangas, kad Jūsų įsigyta prekė būtų pristatyta kaip įmanoma greičiau.

2.1 1-3 darbo dienų prekių išsiuntimo terminas netaikomas, jei Pirkėjas neteisingai nurodo savo duomenis, tokius kaip kontaktinis telefonas, ar pašto kodas. Jei nurodomi du adresai, vežėjui pristatymui nurodomas pirmasis adresas. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimties atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad jei prekės kurjeriui bus perduotos penktadienį, tai Jums bus pristatytos anksčiausiai pirmadienį.

2.2 1-3 darbo dienų prekių išsiuntimo terminas netaikomas tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą.

3. Pardavėjas Prekių pristatymą vykdo pasitelkdamas trečiuosius asmenis – kurjerius. Prieš pristatydami prekę kurjeriai iškilus būtinybei turi teisę susisiekti su Klientu ir pasitikslinti dėl tikslaus laiko, kuriuo Klientas priims pristatomas Prekes. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.

4. Tais atvejais, kai Klientas negali priimti sutartu laiku Prekių, jis nedelsdamas informuoja telefonu Prekes pristatantį kurjerį ir Pardavėją.

5. Jeigu Kliento nurodytu adresu ir su juo suderintu laiku Prekės pristatomos, tačiau Klientas nerandamas, arba jei Klientas iš siuntos pristatymo punkto (OMNIVA paštomato, Lietuvos pašto) laiku neatsiima siuntos, tokiais atvejais Klientas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo ir reikalauti Pardavėjo padengti esamo ar pakartotinio pristatymo išlaidas.

6. Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta. Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui yra privaloma surašyti pastabas apie siuntos pakuotės pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą. Priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai ir tai gali apsunkinti bet kokių pretenzijų dėl prekės išorinių pažeidimų nagrinėjimą.

Būkite atidūs nurodydami el.paštą, telefono numerį ir pristatymo adresą (pašto kodas būtinas), kitu atveju siunta gali Jūsų nepasiekti.

7. Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą.

8. Sąskaita faktūra pridedama prie siunčiamos prekės.

9. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu šis pažeidimas atsirado dėl Kliento kaltės.

10. Prekės bus pristatomos Jūsų nurodytu adresu. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad kurjeriui pristačius prekes siuntos gavėjui ir neradus jo prekių pristatymo adresu, ar neprisiskambinus duotuoju telefono numeriu, prekės grąžinamos pas pardavėją. Taip pat jeigu buvo nurodytas neteisingas telefono numeris ir klientas negavo SMS pranešimo dėl siuntos atsiėmimo iš terminalų, praėjus kiekvienos transporto kompanijos nustatytam maksimaliam siuntos saugojimo terminale laikui, siunta grąžinama siuntėjui. Tokiu atveju pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą.

 

Iškilus klausimams galite kreiptis:

visais klausimais susijusiais su preke, jos pristatymu, grąžinimu ir panašiai, kreipkitės tiesiogiai į mus telefonu +370 624 25 277 arba el. paštu [email protected]