a
  >  Prekių grąžinimas

 

Prekių grąžinimas

Šios grąžinimo taisyklės galioja perkant tik internetu, kitu atveju dėl grąžinimo reikia kreiptis į tą parduotuvę kurioje pirkote.

Jeigu prekė bus netinkama ar nekokybiška, mes grąžinsime Jums pinigus už įsigytą prekę. Vis dėlto, norėdami grąžinti Jums pinigus už nepatikusią prekę, mes paprašysime laikytis tam tikrų sąlygų. Jų laikymasis yra sklandaus bendradarbiavimo ir abipusės pagarbos garantas.

 

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
  2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta;
  5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

 

Grąžinimo terminai ir forma:

  1. Prekę galite grąžinti per 14 dienų nuo siuntos gavimo.
  2. Norėdami grąžinti prekę, turėsite susisiekti su outletvaikams.lt klientų aptarnavimo vadybininku el.paštu [email protected] arba telefonu +370624 25 277
  3. Prekės grąžinamos originalioje prekės pakuotėje bei būsenoje, kokioje ir buvo išsiųstos klientui.

 

Prekės išvaizda

Prekės nebus priimamos atgal, jei:

  1. Buvo vartojamos (dėvimos, avimos, ir pan.).
  2. Buvo sugadintos.
  3. Nebuvo išsaugotos jų vartojamosios savybės.
  4. Prarado prekinę išvaizdą.
  5. Nuo jų buvo nuimtos originalios etiketės

 

Pinigų grąžinimo procedūra

Jūsų grąžinamos prekės pristatomos į sandėlį, kuriame mūsų darbuotojai įvertina, ar gaminiai grąžinti laikantis aukščiau nurodytų sąlygų. Jei sąlygų buvo nesilaikoma, pinigai grąžinami nebus. Dėl prekės pristatymo ar atsiėmimo tokiais atvejais bus tariamasi individualiai. Jei sąlygų buvo laikomasi, pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinamos avalynės gavimo arba grąžinami vietoje. Grąžinant prekę ar prekes būtina pateikti užsakymo numerį, bei sąskaitos-faktūros kopiją. Prekės siuntimo, grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas (išskyrus tuos atvejus, kai prekė buvo nekokybiška ar brokuota).

Grąžinamiems užsakymams, kuriems buvo pritaikytas nemokamas siuntimas, nes pirkinių krepšelio suma buvo didesnė nei 50 Eur, tuo atveju, kai dėl grąžinamų prekių užsakymo suma keičiasi ir nesiekia 50 Eur, taikomi siuntos mokesčiai. T.y., siuntimo išlaidos (pagal Jūsų pasirinktą siuntos pristatymo būdą) yra išskaičiuojamos iš grąžinamų prekių kainos ir mes Jums grąžinsime proporcingai mažesnę sumą.

Išvardinti punktai yra padiktuoti Lietuvos Respublikos įstatymų ir elementarios logikos. Mes nekuriame papildomų kliūčių ir stengiamės lanksčiai žiūrėti į prekių grąžinimą.

 

Prekių garantijos

  1. Pardavėjas neatsako už tai, jeigu Parduotuvėje esančios Prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realių šių Prekių savybių dėl Kliento naudojamų ryšio priemonių perteikiamo vaizdo ypatybių.
  2. Pardavėjas nėra atsakingas už Prekių kokybės pablogėjimą, jei Klientas ar asmenys, kuriems Klientas perdavė Prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios Prekės yra paprastai naudojamos.

 

Nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:

  • pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai,
  • siūti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai marškiniai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai,
  • kūdikių drabužėliai,
  • patalynės reikmenys,
  • audiniai, kiliminės grindų dangos, išskyrus kilimus ir kilimėlius,
  • žaislai, žaidimai.

Kokybiški čiulptukai, žindukai, kramtukai ir kitos prekės, kurios išpakuotos praranda savo higieniškumą, taip pat NEGALI būti keičiami ar grąžinami.